Ewentualne problemy i niedomagania wtyczki flash

Pomoc dotycząca instalacji systemu
fnmirk
Senior Member

Ewentualne problemy i niedomagania wtyczki flash

Post autor: fnmirk »

W tym temacie zgłaszamy i przedstawiamy wszelkie problemy z repozytorium dotyczącym wtyczki flash w przeglądarkach. Repozytorium które znajduje się na Debian Users Gang

Zanim coś napiszesz w tym temacie zapoznaj się wcześniej z opisem.

Edit:
Ten opis powinien rozwiązać problem instalacji wtyczki flash pod Etchem:
Instalacja flashplugin-nonfree - Etch i Iceweasel
Rafao_o

Post autor: Rafao_o »

Kod: Zaznacz cały

*** NSPlugin Viewer  *** ERROR: libnss3.so: cannot open shared object file: No such file or directory 
nspluginwrapper: no appropriate viewer found for /usr/lib/flashplugin-nonfree/libflashplayer.so
Mam Debian Lenny na Amd64 i póki co pracuję na Konqueror. Flash pozornie zainstalował się bez problemu lecz nie działa z powodu tego błędu. Jestem początkującym użytkownikiem Debiana, stąd nie wiem za bardzo jak sobie z tym poradzić. Bę
Utumno
Beginner

Post autor: Utumno »

Zawsze bylem pod wrazeniem, ze instalacja wtyczki flasha pod Debianem dziala bez problemu, tzn. osobiscie nigdy nie mialem zadnego problemu i nie miescilo mi sie w glowie, ze ktokolwiek moze miec (oczywiscie to odnosi sie tylko do sytuacji , gdy ktos uzywa Firefoxa i architektury 386).

A jednak przegladajac to forum prawie codziennie widze problemy z instalacja. Stad wynika, ze jednak instalator jest:

1) niedopracowany i zbugowany i/lub
2) zbyt trudny dla przecietnego uzytkownika apt-geta

Czy ktos, kto sledzil juz duzo raportow z tego typu problemami ma pojecie, jaka jest prawda? Z czym ludzie maja czesto problemy? Czy pomagajacy na tym forum probowali dojsc ich istoty, czy rzucali przypadkowe rady az do skutku?