Witajcie,
jestem dość początkujący i zauważyłem że dziwnie działa internet a mianowicie o co chodzi.
Chodzi o to że internet działa normalnie, pidgin również ale np. cały czas obok statusu jest napisane "oczekiwanie".
Ogólnie to jest tak jakby internetu nie było a jest.
KNetworkMenager wskazuję że internetu nie ma ale jest a przecież jest.
Wiem ze może to być cięzko zrozumiałe ale jak to inaczej wytłumaczyć?
Dziwnie dza
A więc od początku, naprawdę ciężko mi to opisać.
Ogólnie internet działa ale system informuję mnie ze nie działa.
KNetworkMenager , a właściwie jego ikona wskazuje że nie działa.
By Pidgin się połączył muszę pierw wyłączyć konto a następnie je ponownie włączyć.
Proszę o wybaczenie, ale logicznie nie umiem tego wytłumaczyć...
Ogólnie internet działa ale system informuję mnie ze nie działa.
KNetworkMenager , a właściwie jego ikona wskazuje że nie działa.
By Pidgin się połączył muszę pierw wyłączyć konto a następnie je ponownie włączyć.
Proszę o wybaczenie, ale logicznie nie umiem tego wytłumaczyć...
NetworkManager wymaga wpisu o zarządzaniu kartami sieciowymi skonfigurowanymi w /etc/network/interfaces Można to na dwa sposoby zrobić, ja jeśli dobrze pamiętam dopisałem w
na końcu coś takiego
Można też, jeśli mnie pamięć nie myli wywalić całkiem sieciówki z /etc/interfaces i zdać się na NetworkManagera, ale osobiście bym to rozwiązanie odradzał. Sypną się X-y i nie będziesz miał sieci.
Kod: Zaznacz cały
/etc/NetworkManager/nm-system-settings.conf
Kod: Zaznacz cały
[ifupdown]
managed=true
Nie przejmowałbym się statusem Network Managera. Domyślam się, że posiadasz połączenie DSL.
Miałem kiedyś podobny problem, łączyłem się bezpośrednio przez PPPoE i KNetwork Manager oraz GNOME Network Manager pokazywały status rozłączony.
Proponuję wyłączyć Network Managera podczas startu systemu lub spróbować Wicd, ale on chyba także połączeń DSL nie obsługuje.