Neostrada a marzenie o w

Konfiguracja serwerów, usług, itp.
rivdj

Neostrada a marzenie o własnym serwerze WWW

Post autor: rivdj »

Witam,
Na początku może się przywitam bo na tym forum jestem nowy. Debiana zainstalowałem kilka dni temu instalacja poszła bardzo sprawnie tak samo paczka AMP( apache. mysql, php) po sieci lokalnej wszystko ładnie działa.
Teraz moje pytanie. Mam neostrade 6mb i czy za pomocą tego łącza jest możliwość pokazywania światu z mojego serwera moich stronek www. Wiem że neo nie ma stałego adresu ip. Czy jest szansa żeby to przeskoczyć ??
Prosił bym o pomoc najlepiej link do jakiegoś poradnika how to.
Zaznaczam ze jestem początkującym użytkownikiem debiana i trzeba mnie na początku za rączkę prowadzić. Pozdrawiam i czekam za odp.
PS. Czy dyn dns może tutaj załatwić sprawę??
janiewiem

Post autor: janiewiem »

Oczywiscie - wszystko jest do zrobienia :} DynDNS idealnie sie do tego nadaje, zwlaszcza kiedy masz liveboxa. Ja mam, zrobilem konto na DynDNSie, kiedy zmienia sie IP, wszystko jest automatycznie aktualizowane i host wskazuje zawsze na aktualny adres IP.
giaur
Member

Post autor: giaur »

Ja wlasnie niedawno postawilem swoj serwer na debianie/neostradzie. Mam ftpa (pure-ftpd), serwer http, icecast.

Do uaktualniania domeny uzyj ddclienta (apt-get install ddclient i wszystko jasne, ewentualnie potem dpkg-reconfigure ddclient)
rivdj

A możecie mi powiedzieć jak jush mam zarejestrowaną domenę w dyndns to co teraz dalej żeby moja stronka z apache byla widziana pod podanym adresem (mam wykupiona domene na nazwie)
baxik20

Post autor: baxik20 »

Może to ci pomoże - http://debian.linux.pl/viewtopic.php?t= ... ight=no-ip Sam korzystam -stoi server proftpd
rivdj

Właśnie czegoś takiego potrzebowałem :) bardzo dziękuję za szybką i rzeczową pomoc. Jeszcze raz wielkie dzięki. :)
daniel_l81

Post autor: daniel_l81 »

Troche już stary temat, ale mam taki sam problem jak autor z neostradą.