Wybór j
- sponsoriada
- Beginner
Wybór języka programowania
Witam.
Mam raczej dość poważny dylemat. Chciałbym bardziej zagłębić się w system i co za tym idzie ułatwiać sobie życie przez różnego rodzaju własne skrypty, programy. Chciałbym zacząć uczyć się jakiegoś języka, który mi to umożliwi.
Mam podstawy PHP, ale to raczej się nie przyda w Linuksie. Prosiłbym o radę co wybrać C, PERL, PYTHON?
Wiem, że nie sprecyzowałem co dokładnie chciałbym pisać. Na pewno skrypty do obrabiania logów na początek, ale w końcu chciałbym zacząć pisać coś poważniejszego - jakieś demony systemowe, które też by coś robiły np. nasłuchiwały na jakimś porcie itp.
Jestem początkujący i chciałbym zacząć się bawić w tym kierunku. Prosiłbym o radę, żeby nie tracić czasu.
Dziękuję z góry i pozdrawiam.
Mam raczej dość poważny dylemat. Chciałbym bardziej zagłębić się w system i co za tym idzie ułatwiać sobie życie przez różnego rodzaju własne skrypty, programy. Chciałbym zacząć uczyć się jakiegoś języka, który mi to umożliwi.
Mam podstawy PHP, ale to raczej się nie przyda w Linuksie. Prosiłbym o radę co wybrać C, PERL, PYTHON?
Wiem, że nie sprecyzowałem co dokładnie chciałbym pisać. Na pewno skrypty do obrabiania logów na początek, ale w końcu chciałbym zacząć pisać coś poważniejszego - jakieś demony systemowe, które też by coś robiły np. nasłuchiwały na jakimś porcie itp.
Jestem początkujący i chciałbym zacząć się bawić w tym kierunku. Prosiłbym o radę, żeby nie tracić czasu.
Dziękuję z góry i pozdrawiam.
- sponsoriada
- Beginner
- sponsoriada
- Beginner