ftp

Tematy związane z oprogramowaniem, instalacją, konfiguracją
fantomas

ftp

Post autor: fantomas »

Witam jestem zielony i troche niemoge sie polapac z wszystkim ;/ wpisalem sobie w konsoli aptitude search ftp i wyswietlilo mi strasznie duzo opcji ;/ dlatego mam pytanie jakiego klienta ftp polecacie ... zalezy mi na prostocie i jedynie na wysylaniu i sciaganiu plikow z ftp oraz postawieniu swojego ftp na kompie chodzi mi jedynie o polecenia konsolowe zeby byly wykonywane mam nadzieje ze ten temat niejest poraz 100 zakladany pozdrawiam
BadY

Post autor: BadY »

Witam!

Jako klient całkiem niezły jest krusader a jako serwer mogę ci polecić proftpd i jak chcesz do niego gui to gproftpd.

ps. a polecenie konsolowe to chyba masz ftp.
fantomas

widze ze to jest manager plikow a niema czegos tylko do ftp ? i mniejszego ;/ bo program zajmuje ponad 100 MB ;/chodzi mi zeby za pomoca jednego polecenia mozna bylo umiescic pliki na ftp za pomoca konsoli
Ventrue
Junior Member

Post autor: Ventrue »

fantomas, gftp, co prawda w gui, ale mały, szybki. Co do konsolowego to nie mam pojęcia, nie używam :)
Teqel

Post autor: Teqel »

A o ktorym programie konkretnie mowisz? Poza tym zaden z nich nie zajmuje 100 mb, krusader najwiecej i to moze 7 mb. Reszta tych programow ktore wymienil BadY nie jest wikesza od 2 mb.
jaSS
Beginner

Post autor: jaSS »

Na konsole: ncftp, lub w mc tez jest obsługa ftp.
Ventrue pisze:gftp, co prawda w gui
jest gftp-text, też przyjemny

Jeżeli server to vsftpd, prosty (praktycznie instalujesz i używasz) i szybki
stepek
Beginner

Post autor: stepek »

a jak chcesz tak bardzo konsolowy to masz polecenie polecam doczytac
man ftp
i wszystko bedziesz wiedzial.
Ja urzywam tego krusandera czy jak to tam ale to tylko dlatego ze jest mi wygodniej, ze potrzebuje czasami jakiegos managera plikow i ze czasami cos mnie wezmie na lenistwo i nie chce mi sie myslec kiedy put a kiedy get :P

[ Dodano: 2007-07-27, 16:35 ]