ftp
ftp
Witam jestem zielony i troche niemoge sie polapac z wszystkim ;/ wpisalem sobie w konsoli aptitude search ftp i wyswietlilo mi strasznie duzo opcji ;/ dlatego mam pytanie jakiego klienta ftp polecacie ... zalezy mi na prostocie i jedynie na wysylaniu i sciaganiu plikow z ftp oraz postawieniu swojego ftp na kompie chodzi mi jedynie o polecenia konsolowe zeby byly wykonywane mam nadzieje ze ten temat niejest poraz 100 zakladany pozdrawiam
a jak chcesz tak bardzo konsolowy to masz polecenie
polecam doczytac
Ja urzywam tego krusandera czy jak to tam ale to tylko dlatego ze jest mi wygodniej, ze potrzebuje czasami jakiegos managera plikow i ze czasami cos mnie wezmie na lenistwo i nie chce mi sie myslec kiedy put a kiedy get :P
[ Dodano: 2007-07-27, 16:35 ]
co prawda serwera tu nikt nie potrzebuje ale ja polecam proftpd (z vsftpd walczylem o 2 min za dlugo) bo jest latwy w konfiguracji i szybki jak ftp :-P
Kod: Zaznacz cały
ftp
i wszystko bedziesz wiedzial.man ftp
Ja urzywam tego krusandera czy jak to tam ale to tylko dlatego ze jest mi wygodniej, ze potrzebuje czasami jakiegos managera plikow i ze czasami cos mnie wezmie na lenistwo i nie chce mi sie myslec kiedy put a kiedy get :P
[ Dodano: 2007-07-27, 16:35 ]
co prawda serwera tu nikt nie potrzebuje ale ja polecam proftpd (z vsftpd walczylem o 2 min za dlugo) bo jest latwy w konfiguracji i szybki jak ftp :-P
Teqel, chybazle przeczytalem to chyba bylo 10 MB ;] a dane byly podane w bajtach nie w kb ... jaSS, dzieki