Jakie MP3

Wszystko Off Topic
dawideo
Beginner

Jakie MP3

Post autor: dawideo »

Jak w temacie jakie MP3 polecacie?? Przeglądałem różne fora i sklepy, osobiście nie znam się na sprzęcie:/ Więc proszę o radę. narazie myśle nad:
iRiver T60,
Meizu M6,
Sansa M240, Sansa C240, Sansa Click.
Co myślicie o tych modelach??? Który z nich najlepszy?? A może coś lepszego w tych przedziałach cenowych??
I jeszcze jedno pytanko, w sumie wszystkie podane przezemnie modele to zwykłe mp3, oprócz Meizu (duży ekran). I moje pytanie czy warto dokładać 100zł na ekranik?? Przyznam się że ładnie wygląda, można oglądać filmy, zdjęcia itp. Ale czy wart to jest tyle kasy. Czy lepiej zainwestować w zwykły playerek??
init7

Post autor: init7 »

z odtwarzaczy mp3 poleciłbym te, które odtwarzają ogg :mrgreen:
z podanych przez Ciebie wybrałbym najpierw irivera, a drugiej kolejności meizu, oba odtwarzają oggi, ale przerośnięty wyświetlacz to IMHO zbędny bajer (tja filmy na tym oglądać...).
i zwróć uwagę czy zgrywanie muzyki na konkretny model nie jest uzależnione od jakiejś fenomenalnej win-aplikacji, ja się tak przejechałem na philipsie gogear...
dawideo
Beginner

No w sumie to różnica w cenie to 100zł. iRiver T60 1Gb - 198zł, Meizu M6 1Gb 290zł. Więc jakby nie patrzeć cała 100 dlatego też się musze zastanowić czy wyświetlacz mi jest naprawdę potrzebny:/ Choć jeśli chodzi o wygląd dla mnie ładniejszy Meizu biały :) :-P
Awatar użytkownika
parrotlarch
Beginner

Post autor: parrotlarch »

każdy odtwarzacz mp3 jest dobry, pod warunkiem, że jest to CREATIVE.
Ventrue
Junior Member

Post autor: Ventrue »

dawideo, bierz irivera, za 100 zł dokup porządne słuchawki i jeszcze na piwo Ci zostanie :)
Awatar użytkownika
ruun
Member

Post autor: ruun »

każdy odtwarzacz mp3 jest dobry, pod warunkiem, że jest to CREATIVE.