Mandriva - efekty 3d

Problemy dotyczące innych systemów operacyjnych
julitka111

Mandriva - efekty 3d

Post autor: julitka111 »

hej! mam prosbe... czy mogby mnie ktos naprowadzic jak zrobic efekty 3d w Mandrivie 2007? mam pierwszy raz stycznosc z Linuksem, i jestem zielona :/
soki
Beginner

Post autor: soki »

Po pierwsze nie pisz tego samego w kilku wątkach, po drugie to forum Debiana ale zacznijmy od podstaw:
- musisz mieć zainstalowane sterowniki od karty graficznej 8-)
Akkon
Junior Member

Post autor: Akkon »

Mandriva to nie jest pochodna Debiana. Choć (tak było w moim przypadku, ale nie tylko) może do niego prowadzić :mrgreen:. Co do meritum to proponuję poszukać (ewentualnie zapytać gdyby były jeszcze jakieś wątpliwości) na którymś z tych for:

Strefa Mandriva
Forum Użytkowników Mandriva
Linux 4 All

A tak w ogóle efekty 3d, to tylko mało przydatny bajer, który nie zawsze musi zresztą zadziałać. Jeśli jesteś zielona, to lepiej zacznij poznawać w systemie to co jest potrzebne do jego normalnego użytkowania (instalacja, aktualizacja, administracja itd.). Na zabawę z 3d przyjdzie jeszcze czas.
giaur
Member

Post autor: giaur »

W Mandrivie to wystarcza chyba tylko stery do grafiki. Jednak to jest chyba najgorsze distro, szczerze odradzam
pavbaranov
Senior Member

Post autor: pavbaranov »

W Mandrivie jest tak, że jeśli wspiera daną kartę, to podczas instalacji daje możliwość uruchomienia środowisk graficznych obsługujących 3D (m.in. Matisse, czy jakoś tak się to nazywa).
Kto Ci powiedział, że to najgorsza dystrybucja, bo chyba nie NASA, która na niej pracuje :) (Sorki, za OT).
giaur
Member

Kto Ci powiedział, że to najgorsza dystrybucja,
Ja tak mowie - wiem bo ja mialem, dokladnie 2007 free i przysporzyla mi tyle klopotow, ze glowa mala.